آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ بصورت صفر تا صد

آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ بصورت صفر تا صد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آموزش فتوشاپ

در این آموزش فتوشاپ ، از Smart Objects برای ایجاد یک متن متن موج دار در Adobe Photoshop استفاده خواهیم کرد. ما از تصاویر با الهام از آب استفاده خواهیم کرد ، اما این تکنیک ها می توانند در انواع جلوه های متن فتوشاپ و جهت های بصری اعمال شوند. بیا شروع کنیم!

https://maktabtv.com/
دارایی های آموزشی

 موارد زیر در این آموزش استفاده می شود:

    قلم Santoro Script
    زمینه های چکیده موج
    50 برس تمبر فتوشاپ

به دنبال انتخاب فونت های بیشتری هستید؟ هر یک از فونت های اسکریپت موجود در این مقاله کاملاً کار می کند:

    قلم ها
    20+ فونت های اسکریپت مدرن زیبا (حروف متناسب برای 2018)
    ملودی نیسز

1. تنظیم متن
تبلیغات
مرحله 1

ابتدا یک سند جدید ایجاد کنید. این می تواند به هر اندازه ای باشد که شما ترجیح می دهید - به این فکر کنید که آیا می خواهید کارتان چاپ شود یا با وضوح مناسب تر برای وب استفاده کنید.

در این حالت ، من قصد دارم در 1700 x 1150 پیکسل کار کنم.

هنگامی که از تنظیمات خود خوشحال شدید ، روی OK کلیک کنید.
ایجاد یک سند جدید
گام 2

با ایجاد متن با ابزار متن شروع کنید. شما خوشحال هستید که متن را هرچه دوست دارید بیان کند.

در این حالت ، من "متن موج دار" را با فونت Santoro Script نوشتم. من این کار را با رنگ آبی روشن انجام دادم.
تنظیم متن اولیه
مرحله 3

در مرحله بعد ، بیایید این لایه متن را به یک Smart Object تبدیل کنیم.

برای این کار ، لایه متن خود را در پانل Layers خود انتخاب کنید. برای باز کردن لیست کشویی ، بر روی راست کلیک (در رایانه شخصی) یا Control-Click (در Mac) کلیک کنید.

ایجاد Smart Object را از این لیست انتخاب کنید.

اکنون ، خود متن حفظ شده است. ما می توانیم جلوه هایی اضافه کنیم ، اما اگر لازم باشد ، باز هم به عقب برگردیم و راحت تر متن را تنظیم کنیم.
ایجاد یک شیء هوشمند
مرحله 4

چند روش وجود دارد که می تواند یک طرح متن موج دار ایجاد کند. به عنوان مثال ، ما می توانیم از Transform Tools استفاده کنیم ، می توانستیم از فیلترهای مختلف Distort استفاده کنیم ، و می توانستیم از ابزارهای متصل Warped نیز استفاده کنیم!

در این حالت ، اجازه دهید نگاهی به فیلتر Wave بگذاریم.

ابتدا لایه ای را که شامل Smart Object ما است را انتخاب کنید. سپس به Filters> Distort> Wave بروید.
فیلتر موج فتوشاپ
مرحله 5

گزینه های زیادی در اینجا وجود دارد - و من توصیه می کنم حفر درست کردن و آزمایش آنها را انجام دهم. لغزنده ها را تنظیم کنید تا احساساتی را نسبت به آنچه انجام می دهند بدست آورید.

سه نوع موج وجود دارد: سینوس ، مثلث و مربع. ما در این حالت سینوس را می خواهیم ، همانطور که به نظر می رسد مانند یک موج.

ما همچنین فقط از 2 ژنراتور موج استفاده خواهیم کرد.

طول موج فاصله بین "امواج" شما را تعیین می کند. برای این کار می توانید حداقل و حداکثر تعریف کنید.

در این حالت ، من با حداقل 217 و حداکثر 425 رفتم. اینها مقادیری بودند که آنچه را که در پیش نمایش دنبال می کردم به من دادند.

دامنه قدرت امواج شما را تعیین می کند- آیا می خواهید آنها واقعاً قوی باشند ، یا نرم و لطیف؟ توجه کنید که با حداکثر در 999 ، همه چیز تحریف می شود! من با حداقل 1 و حداکثر 198 رفتم.

سپس ، ما مقیاس را داریم. این بر قد و عرض امواج شما تأثیر می گذارد. من برای ارزش افقی و 79٪ به ارزش عمودی خودم رفتم - اما باز هم توصیه می کنم این مقادیر را برای خودتان امتحان کنید. با کشویی بازی کنید و نگاهی بیندازید که چگونه روی کار شما تأثیر می گذارد. این یک روش عالی برای احساس چگونگی عملکرد این موارد است. اگر ابعاد و قلم شما متفاوت است ، ممکن است مقادیر مختلف را ترجیح دهید!

هنگامی که از ارزش های خود راضی شدید ، روی OK کلیک کنید.
فیلتر موج
مرحله 6

می خواستم معدن را کمی بیشتر تغییر دهم ، بنابراین به ویرایش> تبدیل> Warp رفتم.

در حالی که ما این کار را انجام می دهیم متوجه می شوید که متن به ظاهر قدیمی خود باز می گردد - بدون نگرانی! من می خواستم مبنای متن خود را به سمت بالا برگردانم ، فقط این که برخی از نگاه های موج دار را بیشتر فشار دهم. من کمی منحنی اضافی را به سمت چپ اضافه کردم.

با آن آزمایش کنید! ممکن است متوجه شوید که می خواهید برخی از ترفندها را به بخش دیگری از متن خود اضافه کنید.
متن Warping در فتوشاپ
مرحله 7

متن مواج ما اکنون شکل گرفته است! با این حال ، من می خواهم این را با برخی از جلوه های اضافی فشار دهم - بگذارید آزمایش کنیم!
کار در حال انجام
2. جلوه های اضافی
مرحله 1

من تصمیم گرفتم که می خواهم به زیبایی زیبایی متن را ارائه دهم که بیشتر در ایده "امواج" نقش ایفا می کند ، بنابراین هم Stroke (2 پیکسل) و هم Drop Shadow (فاصله 1 ، اندازه 6) را به متن داخل Smart Object اضافه کردم.

در صورت تمایل می توانید دوبار کلیک کنید تا به "داخل" Smart Object برگردید! خواهید دید که این لایه اصلی متن است.
اضافه کردن سایه و سکته مغزی
گام 2

سپس ، من به سند ما برگشتم و با استفاده از Clipping Masks ، تصاویر را درون متن قرار دادم.

من از این Background Wave Abstract Background به عنوان پایه خود استفاده کردم. آن را درون سند خود بچسبانید ، سپس Layer را انتخاب کنید ، و راست کلیک کنید (در رایانه شخصی) یا Control-Click (بر روی Mac). این یک لیست کشویی را ایجاد می کند - ایجاد Clipping Mask را انتخاب کنید.

با این حال ، من نمی خواستم از تصویر مانند گذشته استفاده کنم. من Clipping Mask را کپی کردم و تصمیم گرفتم که تصویر را به گونه ای تنظیم کنیم که به صورت منعکس کننده شکل بهتر موجهایی باشد که در نوع ایجاد کرده ام.
ماسک های برش خورده
مرحله 3

سپس ، با استفاده از Gradient Tool- از یک آبی رنگ به آبی تیره ، به عنوان یک Clipping Mask ، یک گرادیان اضافه کردم. همان روشی که قبلاً در اینجا اعمال می شود!

Blending Mode را روی Color Burn ، Opacity 76٪ تنظیم کنید.
اضافه کردن یک گرادیان
مرحله 4

می خواستم سبکتر کنم

  • ۹۸/۰۹/۱۸
  • آرمان زنگویی

اموزش فتوشاپ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی